6 saker jag hatar.


Vet att det låter sjukt pessimistiskt men älskar att prata om saker jag hatar, mer än saker jag älskar, konstigt nog.. Är nog en smygpessimist egentligen. Men hur som helst, tänkte rabbla upp 6 snabba!! (kommer skriva ett om saker jag älskar också)

1. Småbarn
Okej, dålig sak att nämna men faktiskt, småbarn. Konstigt för vi alla har varit där. Men.. Framförallt de som är tillräckligt gamla att prata normalt men ändå väljer att prata som en bebis när de inte ens behöver det. De bara skriker och är allmänt pain in the ass enligt mig och behöver växa upp. Är verkligen inte en ''barnmänniska'' som de flesta verkar tro, nä jag stör mig på allt de gör. Men hur som helst, jag kommer nog komma över det. Någon dag. Kanske. Eller inte.

2. Folk som tror att de kan allting inom ett visst område fast de inte vet ett skit. Något jag stör mig på VERKLIGEN! När man exempelvis sitter och pratar träning sen kommer dem och säger ett påstående om någonting som egentligen är en myt men endå är väldigt logiskt om man bara tänker efter. Så låter de så jävla duktiga och som om dem kan allting men de har helt fel. Sen ska man argumentera om något som är verkligen skitonödigt när man vet att det är helt fel. Dvs, folk som tror att de kan mycket mer än vad de gör och gör allt i dess makt för att visa det. 

3. Oklara människor.
Hur svårt ska det kunna vara och planera någonting? Exempelvis att man ska göra någonting någon dag, då ska man göra det den dagen. Då har man ju lixom prioriterat bort annat man kunde göra för att bestämma med denna person. Sen blir allt oklart och det blir hinder hit och dit. Nej det är inte ok: Bestämt är bestämt.

4. Folk som pratar med för mycket slang.

När svenska människor pratar med ''fittjaslang''. Det är så störande. Om de ska prata så tycker jag att de lika gärna kan skriva sina uppsatser på nationella om det ska vara så jävla ballt att prata så. Fy på er. 

5. Bilister som inte blinkar ut från rondeller!
Ska det vara sååå jäääääävla svårt att blinka vart man ska?!
Ska vi som kör moppe bara åka in i rondellen utan att ha den blekaste vart den som kör innan ska och det resulterar i att den som kör bilen efter kör rakt in i oss bara för att det ska vara så jävla svårt att blinka? Tänk på andra i trafiken utom er själva!

6. Folk som äter onyttigt på gymmet. Jag menar påriktigt, skojar du med mig?
Var med om det här i veckan när det satt 3 stycken PTs och en tjej som tränar på gymmet och käkade en bulllängd mitt i gymmet, där man väntar när man ska in på pass. Herregud vad det störde mig! Här sitter man och nästan dör för man inte får äta något onyttigt överhuvudtaget och sen ska dem sitta där och äta bullar mitt i allt? Det är för fan som att dricka smoothie på donken!! FET NEJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

RSS 2.0