FÖR mycket godis

Haha shit pommes, har nog umgåtts för mycket med Michael på sista tiden. Men har i  snitt ätit väääldigt mycket godis, men det går inte att få stopp på honom!! Och sitter han med en godispåse brevid mig så kan jag  ju inte bara skita i att ta, det går inte!! Har ett sjukt sockersug ibland, okontrollerbart..
 
Men å andra sidan är det VÄLDIGT stressigt i skolan just nu så jag kan inte bara leva som en robot och göra massa saker hela tiden och sköta allting perfekt, utan någon svag punkt måste det finnas, som får bli godiset i tillfället. Och sålänge jag inte väger mig så är det nog ingen fara hehe.
 
UNNA ER FOLK, glöm inte att man inte kan leva upp till allas förväntningar, och alla ni är så himla fina och hur bra som helst även fast ni inte gör som ni "borde" eller "inte borde" göra enligt andra. Skit i det och gör sånt som ni VILL  istället för sånt ni MÅSTE (läxor, träning, jobba ect)  
 
Nej nu ska jag gå tillbaks till  Michaels 2,5 kg godispåse och ta några och öva på talet tills imorgon. Kramisar.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

RSS 2.0