5 tips för en bättre självkänsla!!!

Boosta er själva tjejer. Ni är bättre än att tycka så jävla illa om er själva. Här har ni några tips hihiihihh
 
- Kolla dig i spegeln VARJE DAG och säg högt till dig själv att du är bra som du är och att det finns ingen bättre.
 
- När någonting dåligt händer eller någon säger någonting taskigt, försök vända tankarna till positivt och se den positiva sida. (ex: någon kommenterar att du ser trött ut. Tänk: Ja för jag har ansträngt mig hela dagen och faktiskt varit produktiv, om jag skulle varit lat kunde jag varit piggare men nu har jag varit den bästa jag)
 
- Lyssna på bad ass bitch musik som beyonce, rihanna och en massa rappare. Då känner iaf jag mig mycket coolare och kan gå rakryggad och känna mig SÅ JÄVLA COOL.
 
- Ansträng ditt klädval, VARJE DAG. Att ha snygga kläder på sig ökar automatiskt synen på dig själv och man känner sig säkrare.
 
- Varje gång du gör någonting bra som du är stolt över, ex fått bra på ett prov, får komplimanger, eller helt enkelt bara känner att ''det där gjorde jag jävligt bra'' SKRIV UPP DET. På en lapp helst, eller på anteckningar och ha som bakgrundsbild. Bara du ser det ofta, minst en gång om dagen. För är dagen dålig eller du misslyckas med någonting kan du alltid blicka tillbaks och känna dig stolt över någonting annat. Det är ju jätteonödigt att lägga negativ energi på tråkiga saker när man kan känna sig stolt över bra saker, eller hur?!?!
 
 
Livscoac #1. Skulle behöva någon som jag. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

RSS 2.0