5 anledningar till att älska våren!

1. Solen kommer tillbaks.
Är inte det det bästa med allt? Solen! Man (jag) blir fan så jävla glad av solen. Allt blir bättre. 
En sak säger jag, kommer INTE bo här på vinterhalvåret när jag blir äldre :)
 
2. Alla människor blir gladare
Alla blir gladare, killarna blir snyggare, tjejerna går i klänning och folk vågar vara sina snyggaste jag hela tiden, människor är överlag väldigt mycket trevligare mot varandra. Det är underbart!
 
3. Man kan faktiskt vara UTE och göra saker!
Man kan dejta ute, ta prommenader, dricka vin på en uteservering, gå på skansen (??) göra massa roliga saker ute! Grilla!
 
4. Utekvällarna
Hallå. Det KAN INTE bara vara jag. Nu kan man träffa kompisar och hänga ute på kvällarna, bara en stund. Det är helt underbart i solnedgången. 
 
5. BLOMMORNA
Blommorna kommer tillbaks och Sverige omvandlas helt plötsligt från ett grått tråkigt täcke till en färgglad blomsterbutik?! 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

RSS 2.0