Lite smått panik

Efter 4 veckor utan träning och stillaliggande (!!!!!) då jag varit sjuk har jag gått upp några kilo.. Inte alls konstigt egentligen då jag ätit väldigt onyttigt här i Spanien och faktiskt inte tränat någonting, inte ens en prommenad. 
 
Helt normalt och förväntat egentligen men har ändå lite smått panik då jag inte alls är van vid att ligga stilla så länge. Som tur är gillar jag utmaningar och har Anna som stöd till mitt kostschema! Så imorgon är det all in och köra slut på kroppen en vecka sen återgå till vanliga rutiner, lite mer strikta bara. Känner att jag behöver det.
 
Tycker om att ha en jämn vikt där jag kan gå upp något kilo hit och ner något kilo då och då men i och med att jag har träningen så kan jag äta rätt mycket äckel och godis utan att det blir någon skillnad i min kropp, och darför har jag nu lite småångest över den här viktuppgången. 
 
Är hur som helst taggad till tusen inför att träna igen och det är världens bästa känsla. Att saknar gymmet.
Så nu kör vi mannar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

RSS 2.0