WORK



Tänkte prata lite om att jobba. Till alla er fina människor, sluta inte jobba. Det handlar inte bara om ett arbete, utan allt ni startat, ge för i helvte aldrig upp. Det är värt det i slutändan.

Har fått reseabstinens de senaste dagarna och kan inte göra annat än att gå runt och tänka på vart jag vill åka och hur jag ska komma dit, nästan sugen på att hoppa av skolan och börja jobba direkt!!

Det är så jävla värt det, att resa. Resor är något man aldrig ångrar och jag önskar verkligen jag kommer att kunna resa mycket i mitt liv.

Är mest Sugen på Karibien (puerto Rico, costa Rico) och Australien just nu. Kanske planerar resa till vintern, hehe..
Bara en månad kvar tills jag sitter på ett flyg till Marbella också(!!) Gud va tiden flyger iväg.

Jobba på, jobba jobba jobba!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

RSS 2.0