Lista

1. Bästa frukosten?
Hmm.. amerikanska pannkakor med god kvarg, bär och grädde (!!)

2. Aldrig få ta ett glas vin igen eller aldrig få dricka en drink igen?
Oj vilken svår fråga. Aldrig mer vin tror jag faktiskt.

3. Du får välja, vilken stad i vilket land vill du helst bo i för resten av livet?
Oj det var en svår fråga.. kanske någonstans varmt, karibien någonstans??? costa rica??

4. Du får ta med dig en enda skönhetsprodukt till en öde ö, vilken skulle du välja?
En grym foundation

5. Vem känner dig bäst och varför?
Måste nog ändå säga mig själv. haha

6. Vad står på din shoppinglista till våren?
Hmm.. bra fråga. En bil? haha. Fast det är till hösten

7. Vilket mål jobbar du mot just nu?

Att få ihop pengar så jag kan köpa bil och resa till karibien i vinter!!

8. Om du skulle skaffa dig en ny hobby, vad skulle det bli?
Skulle så gärna vilja kunna måla.. 

9. Om du skulle ge ett tips till dig själv från flera år tillbaks, vad skulle det vara?

Snälla, dra alla killar över samma kam!

10. Kakor, chips eller godis?
Godis alla dagar i veckan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

RSS 2.0